Nombre total de pages vues

1 octobre 2014

Bonjour, c'est l'automne * Sveiki, jau ruduo

Bonjour.
Ca faisait longtemps, n'est-ce pas ? Et oui. J'espère que vous avez passés un très bel été et je vous salue avec une seule photo cette fois. Je promets aussi qu'il y aura des nouveaux articles sur ce blog très bientôt. Je vais vous raconter mes voyages d'été et mes plans futurs. A très vite !


***********************************************************************************

Sveiki !
ilgai nesimatéme, ar ne ? Taip taip. Tikiuosi, kad praleidote nuostabią vasarą, kad viskas Jūsų padangéje gerai. Šį kartą sveikinuosi viena vienintele nuotrauka ir pažadu, kad netrukus šiame bloge bus daug naujų straipsnelių. Tikrai labai greitai papasakosiu apie savo vasaros keliones, apie rugséjo parodą, apie ateities planus. Iki !

petites raku têtes, deux pommes et quelques châtaignes pour faire une composition * raku galvutés, pora obuolių ir keli kaštonai rudeninei kompozicijai

2 commentaires: